Nu är detaljerna för årsmötet 2017 klara!

Årsmötet genomförs i samband med båtmässan i Älvsjö den 11 mars 2017. Vi kommer att vara i lokal K12, inne i Älvsjömässan.

Från kl 15.00 bjuder vi på bubbeldricka och tilltugg samt tillfälle att prata med andra Forbinaägare, känna på och prova profilprodukter. Bland annat visar vi vår nya, fina hoodie från Sebago.

Årsmötet pågår formellt mellan kl 15.30-17.30.

Två gäster är inbjudna att informera om sina verksamheter i samband med mötet.

• Volvo Penta
  • Yacht Safe – Larm till båten

Efter avslutat årsmöte samlas vi kl. 19.00 på Hotell Scandic Talk där vi äter gemensam middag. Menyn ser läcker ut: Till förrätt serveras Toast Skagen. Till varmrätt antingen Oxfilé med potatiskaka, rödvinssås och kryddsmör, eller torsk med skirat smör, räkor och kokt potatis. Detta kostar 345 kr per person.

Hotell

Vi har fått ett specialpris på Scandic Talk precis bredvid mässans huvudentré. Om någon önskar bo över så går det bra att uppge ”46092606 ” så får ni boka billigare rum:

• 1290 kr/natt/standard enkelrum
  • 1490 kr/natt/standard dubbelrum
  • 1690 kr/natt/standard trippelrum

Anmälan

Det är inte obligatoriskt att anmäla sig till årsmötet. Om du anmäler dig här bjuder vi på en entrébiljett för dig och en i ditt sällskap.

Vi behöver ha en anmälan till middagen. Då kan vi boka lämpligt antal platser. Vi behöver ha Er anmälan till middag senast den 3 mars.

Ditt namn

Eventuell medföljandes namn

Antal mässbiljetter

Hur många är med på middagen?

Välj mat: Antal kött?

Välj mat: Antal fisk?

Ditt mobilnummer

Din epost