På ett välbesökt årsmöte fick vi lär känna nya medlemmar och snacka minnen med gamla medlemmar. En positiv och förväntansfull stämning rådde. Vi klubbade igenom vår enda punkt, att ändra tid för årsmötet. Våra årsmöten kommer framöver att genomföras senast sista mars. Vi tror att det passar bra i samband med någon av de två stora båtmässorna i Göteborg eller Stockholm. Innan mötet startades bjöd klubben på lite bubbel och tilltugg då alla fick tillfälle att prata med varandra. Vilken härlig stämning det blir när vi börjar prata båtar och båtminnen!

Efter årsmötet hade vi en bra diskussion om klubbens olika aktiviteter och det kom flera förslag på direkten. Bland annat att vi skulle återuppta Utöträffen.

Tack vare Facebook har vi nu möjlighet till mer spontana träffar. Där kan man lätt att lägga ut information som snabbt når många.

Vi fick också tillfälle att visa upp några av de varor vi tagit fram till oss medlemmar i klubben. Martin visade de fina fenderskydden som han ligger i slutförhandling om gällande pris och leverans.

Handdukarna gick åt som smör i solsken. Många uppskattade att det var så fin kvalitet. Kortlekarna blev också populära. Allt som går att köpa kan beställas här: forbinaklubben.se/butik

Vi var många som ville titta på den fina Forbina 42 som visades. Det var konstant kö till båten och jag hörde många säga att de tyckte att den var riktigt fin. Båten var en av de största på mässan!

Nu längtar vi till sjösättning!